25 Januari 2009

Sizzzzzzling lew




Seperti biasa hari ini masak lah juga... mulut ni kena ulser la pulak..nak makan nasi macam tak berapa nak jalan lah.... teringat sizzling...memang ada beli mee dia dah lama...takut pulak cendawan tu buruk gitu je, petang ni harus dikerjakan juga!


peh! hampir nak kena darah tinggi le pulak......terlebih garam hahah. Tiba-tiba macam mati selera pulak bila kuah panas terkena ulser...huhuhu nak nangis rasanya! Nasib ada sirap ais menyelamat keadaan...

Actually sayur tu tak perlu lagi celur okeh...just letak saja dlm mangkuk dan tuang kuah tu panas-panas...sedap makan terus dengan rangup2 mee tu...

Amat sesuai bagi mereka yang mempunyai angin yang banyak di dalam badan...maklumlah LADA HITAM vs BAWANG PUTIH vs HALIA erm, ready je la.....kentut hangin tak hengat kui kui


GONG XI FA CAI...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..