16 Mei 2009

Chocolate Cheese Muffin



Fresh from the oven bak kata mat saleh..... Baru je siap 15 biji muffin coklat cheese. Macam biasa saya memang menggemari muffin coklat cheese ini. Rasanya yang sedap, gebu dan yang paling mahal (mmg mahal pun..huhu) cheese itu lah..hehe kebetulan ada cheese baki buat Tiramisu dulu...takut xpired pulak serta yogurt yang bakal xpired minggu depan...susu pun baru beli minggu tadi takut juga busuk macam tu je kan.....so tada......sedap makan panas-panas. nyummm!!

Resepi boleh lihat di sini.




Feluk Shiom..


post signature

6 ulasan:

  1. kasi seketui pun jadik la...hahaha

    BalasPadam
  2. urgghh..
    ni yg malas singgah sini nih..
    buat kopi 'o' ngan muffin bawak sini..
    nyumnyum...

    BalasPadam
  3. mak ai..muffin panas2..meleles youuu

    BalasPadam
  4. ades....cheese....ce antar shah alam barang 4 ketui...

    BalasPadam
  5. weii mengancamnya muffin..nak! nak!!

    BalasPadam
  6. intan, nanti la ye..ko dtg sini aku antor ke hotel..tak jadi masalah...hehe

    Tinie, kopi o ke..ok boleh...siap!

    Kak ita, memang sedap makan panas2...kalau sejuk makan + teh panas...

    Ujin, hehe mai la kasi alamat....

    Aida, hehe resepi lama gak...aleeya tak berapa makan pulak cheese tu..ish rugi betul..mak dia yg makan..alamat bertambah ++ la saiz bdn...

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..