3 Januari 2010

Ikan Masam Manis


Ikan memang banyak.. hari-hari goreng sampai jemu dah rasanya.. aku pulak tak de idea nak buat apa.. biasa kalau beli ikan, aku buat laksa saje... dah beberapa minggu tak buat laksa...

Jalan-jalan blog kak Hana, nampak resepi ikan dia.. simple je...campak2 bawang,sos,bahan hiasan,garam dah siap... nampak le sedap sikit... tak payah tunggu ikan siakap atau apa..ikan biasa pun boleh.... nyum nyum!


Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

2 ulasan:

  1. ikan kembung ni buat masam manis mmg sedap kan.. saya pun kalau takde idea masak mcm ni jugak.. kadang2 buat masak tiga rasa...

    BalasPadam
  2. Lady Of Leisure - Ha'ah rasanya sedap juga... saya dah kehabisan idea nak masak apa... since anak2 pun dah mulai suka ikan...paling2 malas pun goreng je..hehe yg bongsu suka hisap2 isi ikan tu.. Buat masak taucu pun sedap gak...

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..