26 Januari 2010

Majlis Bersanding Afzarhushairi Wan Pani & Norazaliza Redzuan 23.1.2010






Sebenarnya byk giler gambar nak upload..tapi ntah nape, blogspot ni macam datang bulan je kekdahnye...slow gile....mata dan nantuks ni..esok ada kerjaan nak pergi Tanah Merah ambil stok Tuala Wanita Herba.

Apa pun, majlis persandingan adik aku sangat ler meriahnyer...kehadiran tetamu, perjalanan majlis, makanan, saudara mara..semua smooth saja..Alhamdulillah... cuaca pun baik hari tu... Sampai ke petang kalau ikutkan tempat kitorang ni, kalau tak guna katering, pukul 2.30 petang tu dah tutup la..dah cabut segala khemah bagai... tapi, ini sampai petang pun still ada yang datang... nasib la ada lagi makanan yang tersimpan di dapur.... redah aje ler...

Selamat Pengantin Baru buat adik aku... panggil pun Adik, dulu dia la paling bongsu..skrang bongsu lelaki lah... semoga berkekalan hingga ke akhir hayat....amin.



Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

1 ulasan:

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..