Pages

9 Februari 2010

Roti Sosej



Sekian lama aku tak menguli roti.. Subuh2 sapie semalam aku usahaka roti sosej untuk makan pagi anak-anak aku... Malam kelmarin tido ada la 2 jam kut.. lepas tu bangun menadun roti ni... Biasa letak mix vege di atas roti, tapi sebab anak dara aku tak gemor la kalau ada benda2 pelik di atasnya, so aku just buat kosong than picit ler mayo + sos cili manis..

Dapat la masing-masing membawak bekal ke sekolah...


Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

2 ulasan:

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..