6 Jun 2010

2nd Gathering TSY~Perakian Hot Mommy


Pada 5 June-6 June 2010 seperti yang kami rancangkan setahun setengah yang lalu, maka berlangsunglah perjumpaan forum geng TSY forum fizanstore.com/beborak di Lumut, Perak. Kali ni yang datang 10 orang bersama suami dan anak masing-masing. Tema kami hitam dan oren.

Makanan di taja oleh Lyn78, Ainal, Umi dan ada juga beli. Semua kawan aku si Ainal tu yang sediakan dari cari hotel sampai ler penyediaan makanan hinggakan ke tikar pun dia yang bawa.. huhu jutaan terima kasin Ainal a.k.a Syida.... terkehel aku nak manggil ko Shida....selama ni panggil ainal je ye....

Acara biasa ler....gosip.....................gosip.....................gosip.....................dan sambung gosip lagi..................wakakak dari petang, bawak ke malam bawa ke makan pagi..sampai ler nak check out pun sempat................ ater, udah bukannyer selalu dapat laga-laga montot gitu kan. Serius, dorang ni semua aku kenal di forum saje....


Insya-Allah tahun akan datang kami nk buat di Bukit Merah Laketown Resort pulak...la la la...

Kawan-kawan, kalau ada salah silap aku...aku mohon maaf dari hujung kaki hingga ke hujung kepala, walaupun aku rasa aku ler paling supan ketika itu...



Coretan,

Fizan Wan Pani

post signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..