30 Ogos 2010

Beading: Crumble



Siap dah jahitan manik di baju raya ke-2. Baju dah tempah lama dengan azima..hehe see...tukang jahit pun malas nak jahit....boleh kirim kat kawan lah.... kat kelantan, aku tak tau nak tempah mana...sonang online aje la...bagi ukuran pun online...chatting kat YM...agak tak de kat depan komputer, pakai BUZZ je...tak gitu mate?? haha~ komen: selesa pakai baju dia jahit.... aku pun bukannyer cerewet sangat....

Crumble ni antara terpemes tahun ni kan....simple je...adik beradik manik tabur...tapi ini jahit rapat2 dengan pelbagai jenis beads... kena pandai matching...silap matching tenggelam warna.... Aku pun tak pandai sangat...masa nak beli tu, rabun mata tengok macam2 beads ada....ikut hati nak borong je..tapi aku bukan rajin tahap dewa nak memjahit manik ni....ikut mood la.... setahun sekali je pun... tengok ler, kut lepas raya terajin nak open balik tempahan.... ahak ahak

Lain2 baju santai, aku beli maxi dress...sonang, tak berat beg nanti balik kampung....tak payah 2,3 seluar..... pakai je dress....

hokey........................... mood raya sudah mari!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..