8 Oktober 2010

Crochet Headband


Tempohari aku kaitkan budak-budak ni headband... sorang dapat headband, maka yang lagi dua pun putih mata pula tengok..jadi ketiga-tiga ada lah aku buatkan sorang satu. Untuk Zulaika tu ada lah bunga2nya...Aleeya punya simple je...sampai hari ni tak ada bunga... dahsyat tak tahap kemalasan aku ni? Nanti lah, bunga-bunga dah banyak aku kait...tinggal jahit jek lagi...

Actually kejap je dorang pakai headband ni..lasak kan...kemudian masing-masing taruh dalam beg simpan... belum pandai bergaya lagi macam orang dewasa... esok pandai bergaya, fensan mak!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..