14 Oktober 2010

Crochet Lace : Sarung Remote Astro Saya


Baru baru ni en.daddy tukar astro lama kepada astro beyond. wallahai, orang lain dh lama tukar,kami baru terhegeh-hegeh nak tukar. terang sikit penglihatan aku nak tengok tv. gambar clear sangat.

berdasarkan pengalaman lampau, remote astro 2,3 kali tukar akibat pecah sana..pecah sini..tercabut sana sini, maka saya siapkan sarung remote astro baru ni. nak balut dgn plastik pun rasa tak tahan lama. mesti ada tangan yang menggorek selotape nanti.

saya kait (crochet) guna benang halus. bercinta juga mengait sarung ni. teknik ulang sama membuatkan mata jadi 'lalok'..'hanyut' semacam je.. dan tu juga nak tido... benang kecik, 2 hari 2 malam baru siap.

guna benang biru, benang kait coaster kak Hani tempohari banyak lagi berbaki.. sarung remote lain akan dikait nanti, bergantung kerajinan... tempahan dah makin banyak ni..kena siapkan order orang dulu.

6 ulasan:

  1. Rangga Chenta Anda14 Oktober 2010 11:39 PTG

    peh..dh masuk beyond..
    bru layan kn2 ?? hehehe

    jgn lupa layan cite2 korea channel 393
    best siot

    BalasPadam
  2. curlass kau maria... remote pon ada sarung :)

    BalasPadam
  3. @azima bersarung selalu..biasa aku balut ngan plastik..anak aku suke cammpak sana sini pecah meh...kn bg pakai bj kurang sket campaknyer...

    BalasPadam
  4. @Rangga Chenta Andabest...cerah mata aku...best ke citer korea tu? 393 kn bayar tak/ tak pernah tengok lg..

    BalasPadam
  5. Fizan ni selalu cipta creation yg unik tau..! Sgt cantik!

    BalasPadam
  6. @AyzaStudyothanks ayza.. rasanya sy orang pertama kait sarung astro kut..haha

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..