21 November 2010

Aidiladha 2010



Hari Selasa minggu sudah kami berangkat balik ke Pahang dari Kelantan. Perjalanan lancar dan cepat. tak banyak la sangat kereta seperti raya tahun lepas.

Raya pertama di Jengka... Raya ke-2 beransur kami bertolak ke Perak pulak.



Anak2 aku dengan Acu dorang di Perak... posing baek punye!!


2 ulasan:

  1. thn ni raya haji tak bape meriah kt rmh.. semua pakai t-shirt dn jeans aje.. hehe

    BalasPadam
  2. Aida, 2 thn ni je br balik kg..kalau dulu2..beraya kat kelantan ni, kami tido tengok tv je lepas asben balik sembahyang raya..lg tak pegi rumah sesapa..

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..