11 Disember 2010

Aku Berjoging?

Ye..betul tu... buat pertama kali setelah hampir nak masuk 5thn baru aku berjoging... ahak ahak.. seluar lama...sport shoe lama..t-shirt lama...semua out-dated! Kasut dan seluar adalah PERCUMA masa jadi jurulatih PLKN deduluk... seb baik tak lekang tapak kasut aku lari tadik... hampir mereput kasut dalam kotak!

5 tahun ye... dulu, elok je aku nak bereksesais di Tmn Tg Anis tu, ngam ngam aku termengandung pulak... pastu beranak kecik pulak.. takkan berjoging dukung anak kecik..haha tadi pun 'selak' nak ikut... tertinggal sket sebek mulut...nangissssss....

Joging 1 round saja nyah.... nampak sangat berat badan.... termengah2 aku berlari..laksana lari 1500m di padang zaman kegemilangan sekolah dedulu....ecewah. Masa aku sekolah menengan dulu wakil sekolah olahraga..sekarang stamina OUT!

hokey, esok mesti sakit-sakit badan... ni pun dah start rasa... minggu dpn lari lagi.... go! go!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..