10 Februari 2011

Bila orang panggil ko 'Adik' haha



aku korek-korek balik gambar lama.. ada la kenangan masa sambut birthday yang ke-2# dedulu.. anak pun masa ni 2 lagi.. pakai diapers lagi tu ha...

bulan ni tambah lagi la angka belakang nombor 30-an tu... sekejap je... berlalu sudah usia 20-an.. anak-anak pun makin membesar..

saban hari semakin ramai peniaga online. aku, macam biasa pembeli tegar la juga. since duduk jauh dari orang..nak pergi kedai pun malas.. nak cari barang tertentu kat sini pun payah.. tawakal aje beli online.. aku tahu peniaga tu muda (20-an).. dia panggil aku 'adik'..hihi tak pe... AKU SUKA.

usia?? sekadar angka...

2 ulasan:

  1. Assalamualaikum kak fizan
    templete baru ye..nice..samalah mcm idah..peniaga dan pembeli tegar dunia online..hihi...malas nak jalan2 kekedai cr barang..kekdng naik pening tgk byk sgt benda...

    BalasPadam
  2. ye idah...br tergerak hati nk tukar templete..hihi.. itu ler..kita ni makin senior..ntah brg apa yg releven nk jual kan...nk jadi model pun mcm tak laku je..haha

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..