21 Februari 2011

mencantikkan kuku ~ pakai inai

Align Center


Seumur hidup anak-anak aku, ini pertama kali dorang pakai inai dengan serius dan kehendak sendiri. ha ha.. masa kecik masing-masing penakut dengan inai yang di tumbuk dari daun tu sebab nampak menggerikan agaknya.. dah besar ni, ok la pulak.. bukan lama pun, 15 minit je dah boleh cuci.

Henna tu aku ternampak masa pergi farmasi petang tadi beli ubat selsema yang tak baik-baik ni. Seronok pulak, sebab sekejap aje sapu udah merah.. tak perlu nak pakai plastik bawak tidur, esok pagi baru cuci.. kalau nak lagi merah, kena lama sikit dan letak banyak. Tapi nak jimat, colek sikit je..

Ada lebihan separuh tiub, next time boleh oles lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..