31 Mac 2011

Pagar Baru Rumah Kami


Setelah beberapa bulan, siaplah pagar rumah kami yang ditempah. Bukaan luas pintu pagar asal adalah perlu kerana nak memasukkan dua buah kereta di laman telah menggeselkan pintu belakang kerata en.suami ke tembok peti surat. Semakin antik jadinya kereta itu..

Selama beberapa bulan juga kami ketiadaan pintu pagar. Nasib baik tiada lagi kambing orang kampung menjengah masuk memakan daun-daun pokok bunga aku... eih mana pergi kambing sepasang hati sejoli itu? Agak-agak dah jadi korban Raya Haji kut.. dah tak pernah aku nampak di mana-mana sekitar sini...

Terima kasih kepada pakcik & incik ini yang bersunguh-sungguh memasangnya dari pagi hingga ke petang di selang seli dengan hujan yang amat lebat.

Tarikh: 30 March 2011
Hari: Rabu

2 ulasan:

  1. semangat pagar baru la ni ye:-)

    BalasPadam
  2. haha semangat sangat tu tidak lah.. biasa2 saja..jiran kiri kanan lg besar & tinggi pagarnye.. kami ni sbb selalu balik kg, tak ada pagar mcm x sedap hati jg..

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..