30 Mac 2011

Pergi... selamat kembali...


Pertama kali dalam sejarah arena pos mengepos... parcel aku pos kembali semula kepangkuan ku... misterius!! katanya = TIADA NO. JALAN

Hairan, tuan badan beri alamat lengkap... takkan dia dah tak ingat alamat rumah sendiri?? hahah Kesian Puan U-JIN dan baby barunye dapat lambat le adiah nye ni...

Aku pos 23/2/2011.... telah kembali semula pada aku le pulak... aku cek semula alamat dia bagi, kut mmg aku salah tulis... rupanya memang betul... Entah apa yang tertinggal lagi... dah ler Shah Alam tu banyak cerita misteri dan ngeri.... seram aku haih..

Puan Ujin, kang periksa inbox mesej ye... kut kut ada alamat lain untuk di pos.... aku pos segera.. nanti beso pulak baby tu..udah tidak muat dengan apa yang aku nak berikan pulak..

Apa pun TAHNIAH SEKALI LAGI DI ATAS KEHADIRAN INSAN BARU DALAM KELUARGAMU ye...


---
Nota: Puan Ujin baru saja memberikan alamat lengkapnye.. rupanya ada nombor di hujang nama jalan tersebut.. hehe ok ok, aku pos semula nanti ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..