26 Julai 2011

Alor Star, Kedah


Tasik Banding


Tergempar!! haha pagi tadi baru boipren ai bagitau nk pergi Alor Star, Kedah... huhu tekejut beruk mak yeh kejap ai.. baju berbakol tak berjemur lagi... ai jemur di tangga je...haha kain baju skul anak-anak yang 5 pasang tu, ai cuci segera jemur la segera... Patut esok lusa ada lagi skul, ponteng la sehari.. anak-anak bagitau Khamis dorang cuti..erm cuti sempena apa ek???

Lepas ambil anak-anak skolah terus gerak ke Jeli selepas makan t/hari. Kejap je ai packing baju segala.. packing letak baju dlm beg mmg cepat, tp nak kemas balik esok..makan berbulan..erm selalu tak keluar pun baju tu semula..boleh recycle for next holiday biasanya...letih woooo...aiyak!!

Half way, dari Gerik.. aku pulak drive sampai Jeniang... Sampai Jeniang terus singgah gerai yang mihun dia simple je. tp sedap...




meehun sup dia macam ceroi je..bahan pun ayam,sotong dn sawi..tp sedap hamat!!!


Gerak dari Jening-Gurun... jam 8.00mlm br sampai Alor Star.




- Posted using BlogPress from my iPhone

2 ulasan:

  1. waa...ujung minggu pun smpt jln2 jauh..best kan, lgpun khamis cuti sempena 1 murid 1 sukan!! have a good journey..

    BalasPadam
  2. Kak hasnah, mengejut je ni. Biasa husband pergi dgn supervisor dia..tp kali ni pegi sorang, dia ajak saya..gilir2 drive. tak la letih sangat..nasib cuti khamis, ponteng la sehari. Bising jg budak2..esok skolah lagi...ikut dia sambil keje, sambil holiday..erm holiday ke sangat..dok dlm bilik hotel je..kih kih..tp dpt la mkn makanan yg di idamkan..cari sampai dapat!

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..