4 September 2011

Memory Lane @ Locken, Jalan Horley, Ipoh, Perak


Pergi Ipoh semata nk ke Memory Lane atau dulu dikenali sebagai Loken@Locken. Selain pasar pagi menjual keperluan harian seperti pakaian dan kasut.. Terdapat satu lorong menjual pelbagai barang lama seperti jam, kipas, pinggan mangkuk, permainan, wang lama dan macam-macam yang tak pernah tengok pun ada..

Tujuan kami ke sini en somi nak tengok2 kut ada koleksi duit lama boleh dia tambah. Aku pulak nak jenguk PML la apa lagi..



Pancing mood anak dulu.. Tengok ikan.. Pet bagai...






Keletihan...




Basikal pun rare!




Waaa cerah dah mata aku...




Kasut.. Ada ke beli?? Heheh ada la seciput PML




Piring hitam




Anak-anak membelek mainan ni.. Tidak le teman membelinye.....






Dapat set Dumex very the murah. Tokei dah kemas barang pun.. Saje tanya harga...





Sia tingkat.. Macam2 ada lagi lah...




1 khemah jual PML. juling mata!!

Kami beli lagi Set Dumex.. Set teh bunga sabun dan set teh cawan jed hijau. Jet hijau ni dulu mak aku ada.. Tp dah pecah kut.. Seketul pn tak de dah...




Besarkan mata anda peminat PML





Jinjit.. Jangan x jinjit....








- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Pahlawan,Sungai Petani,Malaysia

1 ulasan:

  1. tak sempat nak chill ngan hang ahad tadi...apa pun selamat hari raya maaf kalau ada salah dan silap

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..