10 September 2011

Aktiviti Sabtu



Pagi ni macam biasa hari Sabtu kan.. Aku antar anak gi kelas mewarna.. Kejap je, sambil tunggu lagi 2 orang abis, jalan-jalan cuci mato.

Ingat nak cari bakuk rotan. Skali mahal le harganya.. Kensel!







Beli buah potong je la...







Sibuk dia picit picit binatang plastik tu. Ada bunyi serupa suara binatang tu pulak.. Dorang nak. Tapi harga RM13 hengget sekor. Kalau anak sorang x per.. Ini 3 org, pokai la aku.. Kensel gak!








Lepas abis gi bekpes di Kedai Kopi Din Tokyo







Lepas hantar budak ke tuisyen kami gi tengok karnival perabut dan elektrik di bangunan sebelah Perdana Hospital tu.. X ada yang menarik pun...


Balik minum cendol pulut tapai.






Sedap!!!







- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Jalan Kota Bharu - Pengkalan Kubor,Tumpat,Malaysia

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..