30 September 2011

Pasar Pagi Jumaat Bulatan Jam Besar

Pagi ini lepas hantar anak-anak ke kelas piano. Kite ikut suami lah sekali.. Saje lepas gian nak jalan. Sebenonye nak singgah peniaga jual bunga. Tapi banyak jual orkid je. Kite x minat orkid. Kite nak cari Hydrangea lah.. Atau nama lainnya pokok bunga Zahlia tu...

Ok la, Tak dapat bunga.. Dapat rempah gulai darat dan terutuk Jalan Langgar.

2 ulasan:

  1. beskal lama pun ada...cantik tuuuu buat perhiasan depan rumah

    BalasPadam
  2. mak su, beskal ni depa reproduce balik.dah ada jual di kedai2 basikal..hihihi rasanya pakcik tu bawak jalan2 ke pasar naik basikal tu kut...kat raga boleh isi byk brg belian...ahha tp nostalgia kan...posmen dedulu dlm citer P.Ramlee tu naik beskal tu la

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..