8 September 2011

Teko Tinggi Dumex & Teko Debab Dumex


Sekarang tengah ligat kumpul Dumex pulak. Pantang tengok putih, terus suka je... tapi yang lain tu pun suka juga...

Teko Dumex di atas ketegori teko tinggi. Tetapi ada lagi tinggiii dari ni... ada rezeki nak collect yang itu juga...



Teko ini jenis gemuk debab... comel je.....

Dua jenis di atas kondisi masih elok dan aku pun pakai untuk kegunaan harian.. secara tak langsung, itu la cara nak cuci habuk kan..kena guna pakai selalu tukar-tukar dengan PML lain...baru bersih selalu...









Coretan,
Fizan Wan Pani

post signature

2 ulasan:

  1. balik raya di kampung hari tu, terpandang pinggan mangkok lama mak....fuhhhhh syok tak terkata. kumpul letak sebelah dulu, dah pesan kat mak, jgn sapa2 ambik. yg terkilan, ada piring bunga kangkong tapi cawan2 pulak ada di rumah lama, nak naik takut, sebab lantai semakin reput dan ayah lak kata mungkin ada ular tedong kat situ. adoiiii...camana nak ambik nih.

    BalasPadam
  2. kak.. ada juga warisan boleh di warisi..mcm mak saya mmg x de apa dah..pecah belaka. Pinggan mangkuk arwah nenek semua dulu mak sedara dah sedekah kat orang. Dulu dia pun malas nak ambil sbb barang lama kan..buruk pulak tu...kalau dulu alat perah tebu pun ada tau...pakai kayu...uwaaa sayang tul!!!

    Yang kat rumah lama tu, kak cuba gak la ambil..nanti x terambil kut kata reput lantai, tak jatuh ke lemari tu? sayang woo

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..