25 Oktober 2011

Pokok Gantung yang cantik



Apa nama pokok ni ye?
1st time nampak di kedai gunting rambut sebelah Smart Readers Kid masa antar anak tuisyen. Ingatkan pokok plastik. Apa hal pokok plastik gi gantung depan kedai? heheh
Terus rasa macam minat nak dapatkan pokok ni.

Beli di kedai bunga di Jalan Pengkalan Chepa pada harga Rm8 sepasu. Dah besar pokoknya dengan ada anak-anak lagi.

Ni kalau semai dapat 2-3 pasu... ada lagi biarkan tergantung dulu.. nanti dah dapat tanah, baru nak semai lagi :) . Pokok ni nampak macam sangat senang di jaga. Tak payah siram sangat pun tak pe..

Gantung banyak-banyak dengan Petunia yang warna-warni tu.. mesti cantik kan.



Coretan,
Fizan Wan Pani

post signature

2 ulasan:

  1. Salam fizan, cantik blog awak. Pssstt tetap rumaja walapun purba, suka quote itu :D

    xoxo

    BalasPadam
  2. waalaikummussalam kak nina..terima kasih singgah..terharu betul. Blog kak nina lagi cantik...gambar2 pun menarik sangat....

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..