Pages

16 Oktober 2011

Vantage Tea Set

Menambahkan koleksi pinggan mangkuk semalam. Harga kalau campur tolak lebih kurang tea set PML jugak. So, PML pun mahal juga.. Bukan sikit, makin bulan naik harga pulak tu.

Ok, sempena promosi Aidiladha 2011 Vantage tengah sale untuk barang terpilih. Banyak beza dari harga dulu. Makkk nangisss!!! Kalau la dalam akaun kite berkepuk kepuk, memang ku borong. Tapi sebab tak banyak mana, ku pilih ini je sebab bunga dia suwittt!

Bunga F2, harga mampu milik. Teko dia pun cantik kan.. Cawan dia ada ombak juga. Agak2 lagi 20tahun, antik tak?



4 ulasan:

  1. aku suka set yg ini...aku punya teko panjang..ingat nak beli gak set teko bulat cam ini..tunggu kutu periuk vantage ni habis baru join kutu set cawan nih..ahakss

    BalasPadam
  2. Teko panjang ko beli sekali dgn dinner set kan? Yg panjang aku dh ada tp bunga lain. Berkenan bunga ni sbb fresh. Pastu bunga dia ada line timbul kat permukaan. Teaset kira murah sgt ni ainal. Ada less dekat seratus gak. Aku beli sekali dinner set 2 set dgn tureen besar gak rm99 je.. Rembat sebelum habis offer.

    BalasPadam
  3. teko panjang aku beli tea set jer..dinner set lain.
    hat tea set ni berapa hengget?

    BalasPadam
  4. Murah sekarang ni. Tengah promosi raya kan.. Rm298. Harga asal rm400++ kut.. Ni bunga f2

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..