10 November 2011

Pak Din Laksa Kuala Kedah

Alhamdulillah dah selamat sampai petang tadi di Alor Star. Sebelum masuk bilik, pekena laksa dulu.

Laksa Kuala Kedah tiada tandingannya. Pak Din punya laksa mmg superb!! Aku makan dalam masa 5 minit ja habis. Sedap!!!

Selepas!

Sebelum. Ada sambal nyioq tu mmg tak jumpa la kat tempat lain kan.... Betui la kata kawan kawan, laksa Pak Din ni lain sket dari Laksa Zakaria sebelah dia. Laksa Pak Din lebih taste aku lah. Ada rasa garam sket...lemak-lemak dari sambal nyioq dia tu...ulam senohom dia tu..perghh!!! kembali ke zaman kanak-kanak rasanya!!!


2 ulasan:

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..