22 November 2011

Ros Puncak Titiwangsa







Bunga ros ini aku beli di R&R Puncak Banjaran Titiwangsa bulan lepas. Masa beli memang sudah berbunga..kalau tak ada bunga, tak tahu pula warna apa bunganya? Besar ke..kecil ke..hehe

Bunga asal rona cream ada calit pink sikit.. ada bau juga sikit... tapi....................... puas ku jaga..ku belai..ku beri makan.... bila dah keluar kudup, ada pulak belalang jahat telah memakan daun-daun muda dan kudup bunga ku itu!! argghhh!!!! tensen makkk!

Sekarang musim hujan... bukan sikit-sikit hujannya...memang siang malam pagi petang hujan... kalau membaja tu, macam satu pembaziran pulak kerana baja hilang ke tanah juga kan... ermmm kesian bunga ku ini.... nampaknya jadi cacat sikit di awal kelahirannya.. haha

Ok, esok nak balik kampung.. rasa kena tarik letak di dapur dulu la sementara... hari-hari kena hujan, bisa lemas kok!



Coretan,
Fizan Wan Pani

post signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..