10 Januari 2012

Hari Hari Awal Tadika Mawaddah Izzaty

Umur 5 tahun
Pertama kali berpisah dengan aku, hobi meragam..
1st day memula ok, aku balik rumah t/hari tengok dah meraung sbb cari aku.. Esoknya dia suruh tunggu. Aku pulak kena la bohong sunat cakap pada dia nak gi pos barang.. Gi beli sayur..

Minggu ni dah ok. Cuma tiap pagi aku teman dia sampai cikgu datang.

Sskarang dah sensitif, salah cakap meraung je kat rumah haha apa je lah dia ni...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..