6 Januari 2012

Mawar Idaman kalbu: Rose Thai

Pagi ni ikut lagi suami hantar anak ke kelas piano. Sambil tunggu, kami pergi pasar pagi bulatan jam besar, kota bharu.

Aku, dah 4 minggu tak dpt datang jumpa kakak yang niaga pokok bunga. Dia cakap nak bawa stok pokok ros. Minta2 ada la dia bawak.. Dari jauh dah nampak macam bunga ros je. Pandangan yang kerabunan sebab x pakai spek.

Huiii rupanya betui la.. Wangi sangat!!! Melekat kat hidung. Yess harga pun murah je. Kalau ada 10 pokok, confirm aku rembat semua!

Meh cuci mata.. Nak bela lah.. Harap kau tumbuh subur dan rajin berbunga ya. Amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..