18 Mac 2012

Ros Jepun Galak Berbunga

Seronok tengok hasil penat lelah membela JR ni berbunga.. Dulu, lama terabai.. Sampai dia hanya mabuk daun je. Bunga tak ada langsung. Mujur tak buang...

Cuma bajakan saja dengan baja bunga no.52 atau no.55

Dalam masa 2 minggu kamu akan tersenyum girang..

2 ulasan:

  1. cantiknya warna oren tu..boleh tahu beli kat mana yg warna oren tu dan tahu tak cara kacukan warna bunganya? kalau sudi boleh tak share macam mana nak tanam dr benih? di mana nk cari benihnya?

    BalasPadam
  2. Salam, saya sdg cuba menambah koleksi ros jepun abah saya. Skg ni dia ada warna putih, kuning, merah terang, pink, peach, oren & pink + putih. Klau ada sapa2 yg ada warna2 lain @ tahu di mana nak dptkan warna2 yg lain. Tolong inform saya ye. TQ

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..