20 Januari 2013

Pantai Sri 7, Tumpat




Adik aku baru ajar aku pakai panorama di Samsung siii aku... hehe baru pandai hokey... aku jarang pakai camera tu.. biasa aku pakai aplikasi lain..




Ni aktiviti petang Jumaat.. bawak dorang tengok pantai lagi. Kali ni Pantai Sri 7 di Tumpat. OOo sebelum tu shopping di Pengkalan Kubor. Tapi tak ada apa pun situ.. beli palazo dengan baju.. juga coklat Daim sedap tau...

Tengok ombak besar.. kalau terjatuh tu mmg maut lah jawabnya....

1 ulasan:

  1. ceklat daim ada jual kat pengkalan kubur? wah tak tau pun..

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..