Pages

20 Januari 2013

Sabtu - Lawatan Ke Mundok, Thailand




Malam Jumaat abang aku anak beranak dengan adik aku sorang lagi anak beranak sampai naik kereta. Meriah wei... mujur rumah aku muat semua... pandai-pandai la susun atur kome nk tido... tapi masih boleh budak-budak kecik berlari-lari... seronok main turun naik tangga...

Ok hari Sabtu hujannnn.. hujan tak hujan belasah je.. alang-alang datang jauh beratus ratus kilometer..pening lalat bagai... ok jom pergi Mundok!  HAAAA! memang dulu tak boleh masuk.. tapi sekarang pandai-pandai le seludup masuk haha so far ok je buka.. askar mmg ada..tp pergi je la..bukan nak buat apa pun.. beli belah cuci mata...

Rambang mata!!! aku pun baru 2x datang sini.. saja-saja nk datang aku memang malas... kalau pergi ramai-ramai macam ni baru seronok dan ada makna...

1 ulasan:

  1. skrg da xboleh masuk kan, main seludup2 takut jugak. Tadi dah g, cuma takat hampir2 nk sampai je. Tanya org ramai kata dah xblh masuk skrg

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..