Pages

25 Jun 2013

Berenang renang sepuas hati.. - Holiday merangkap Outstation



















Rabu minggu lepas (19 June 2013) en shomi ada meeting di Key Ell as usual... ouch every month memang kami turun KL.. kekadang 2 minggu sekali... itu bertuahnyer aku berhenti kerja.. boleh ikut laki pergi sana sini.. hahaha kalau kerja, mampooo??? mau makan ati kan kena tinggal slalu hihihi... okiess.. critenyer...laki aku ada meeting tu last minute.. minggu sebelumnya dia dah pergi Seminat kat Klang..pastu melawat kilang depa kat Seremban.. itu dia pergi dengan worker dia kat sini... sebab apa aku tak ikut, sebab minggu satu lagi tu kan cuti skolah.. kami dah balik kampung, siap pergi Cameron Highland tu ha... uuuih kalau gerak juga kereta aku tu, mau tercabut tayar weih... Kota Bharu-KL ulang alik tiap minggu mau tak terkangkang dalam kereta? uuuuuuu hazabbb!!!! lain ler ada jet sebijik... sedap gak... - sian laki aku tu, siap demam demam lagi..dengan sakit gigi bongsu dia nk tumbuh tu lagi.. hat ni aku gelak, dah tua tua 40 tahun baru nk tumbuh gigi bongsu.. hadiah ulangtahun ke-40 dari-Nya... erk, laki aku dah 40.. aku mentain 25 tahun yeww..

Okies, macam biasa kami duduk hotel yang ada kolam renang ni... senang anak aku nk berkubang... biasa ler, aku memang dah lama tak beli baju renang kat dorang.. paling last masa kecik... hua hua... baju renang sepasang 80 hengget x 3 orang.. ermm aku tak kerja, tak mampu nk beli sekali harung.. nanti nanti ler... asal tak telanjang berenang ok la... Oh ye, hari Rabu tu kami gerak petang ek selepas dorang abis skolah ke Gua Musang. Tido semalam dulu di Gua Musang.. tak larat la drive terus menerus dari Kelantan ke KL... memang terbakor la kereta... dengan aku sekali 'terbakor'..penat gila!!! itu pun gilir - gilir dengan laki aku... dah la cuaca panas sekarang... Khamis tu anak aku semua CUTI SENDIRI! heheh 

Khamis tu berenang dari jam 4.00 ptg sampai 7.00 malam... malam tu masing-masing dah tumpo...mata masing-masing merah... tu pun ada tenaga lagi tu pergi I-City, Shah Alam.. sebut nak main, semua bersemangat walaupun mata dah nk lelap....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..