Pages

3 September 2014

Ke Kuala Terengganu

Mulai minggu lepas jika tiada aral akan ke Kuala Terengganu setiap Sabtu. Saya dapat jemputan geng jahit mengajar Zumba Fitness di studio kecil dia..

seperti biasa husband saya memang support apa yang saya nak buat. Hello, saya berhenti kerja dulu kerana dia jugak. Kalau saya bekerja, pangkat dah besar..kereta besar..badan pun besar kot !! Husband saya memang supportive sejak saya kenal dia.. lagi pun kami sama-sama aktif masa belajar dulu. Pemikiran husband sangat open walau kekadang berbahas berpidato juga kalau ada isu-isu hangat yang timbul. Orang yang kenal husband dr study, macamna dia dulu, still sama macam sekarang. tak ada pun yang berubahnya pun... yang best, rasa macam baru kenal je.. hari-hari kitorang mcm bercinta kui kui kui... tu sebab aku rasa muda remaja je..tak sedar umur dah nak masuk 40an.

ok lah, tengok gambar. biar gambar berbicara..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..