Pages

22 Disember 2014

Shooting Buku Kraf Saya hari keDua (8.12.2014)

Kejadian paling tidak di lupakan pada hari kedua ini, semasa sedang saya menanti kehadiran abang saya datang menjemput di Karangkraf (petang)... saya menunggu di ruangan tamu sendirian. Ramai sudah balik waktu itu. Saya terlihat kelibat Dato Hussamuddin Yaacub (Pemilik Karangkraf) sedang berjalan keluar.

Tiba tiba terperanjat saya, bila saya angkat kepala (saya duduk di kerusi) beliau sudah pun ada di depan saya. Kaget!! tak tahu nk reaksi macamana.. beliau terus bertanya kepada saya "You Fizan kan?" heheh of coz la saya tersengeh je dulu. Nak menjawab tu tak pasti nk berdiri ke duduk. Dah blur tiba-tiba. Sebab pungkok pun dah berat, maka duduk je la... "Ya saya...".. "You shooting buku ye kat sini..buku apa?" bla bla bla borak dengan muka biru merah semua ada.. finally he said that beliau follow my instagram & my facebook. hahah semua perkara meroyan aku selama ni dlm instagram..dlm facebook beliau tahu je... Ok for the first thing beliau follow Instagram saya kerana suka lihat garden saya...pokok rose yg saya tanam..than follow kerana sy aktif dgn fitness dan Zumba di Kota Bharu. Beliau kang orang Kelantan ;)

Akhirnya saya pun cerita, sebenarnya 12 tahun dahulu saya adalah salah seorang staff beliau ketika Karangkraf berada di Jalan Penchala. Guess what he said... "Haaa itu lah... saya familiar sangat dgn muka you..." ejejeejej of coz Dato familiar dgn saya..sebab saya dulu anak buah kak Nora Ahmad. hihihi pernah masuk bilik Dato utk di perkenalkan sebagai Public Relation Exect sekejap dulu....










Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..