Pages

23 Januari 2015

Pengangkutan awam di Key Ell yang memang aku suka..cepat & pantas walaupun.....

Perjalanan balik dari Stadium Merdeka dan dari Menara Great Eastern aku hanya guna Monorel, Lrt & Komuter. Lebih selesa dan cepat walaupun penumpang bila waktu petang tu bau dah hazab!! maaf deh, aku ni dh tua tua ni sangat sensitif dengan bau..waima bau mulut orang time menguap kat sebelah pun dh rasa nk termuntah huwaaaa!! pasai pa hang tak pi cuci gigi kat dentist eh? adeesss 
Abang aku macam tak caye je aku boleh naik train. Hello abang, aku dulu study kat KL, UPM..kerja kat Karangkraf..hari2 mak naik train je gi keje.. setakat kalau dah sampai kat KL Sentral tu mmg dah boleh hidup dah.. kecuali masa naik Monorel buat pertama kali tu..riuh rendah gak la..haruuu mujur ramai-ramai..idak la malu..kalau sorang2 mmg aku buat2 buta je meahaha kena swap token tu kan..igtkan cucuk masuk mcm main game meahaha dah sampai baru cucuk dlm lubang nk keluar ihihihi


Pergi balik aku naik FireFly. Rasa dah selesa dengan flight ni walaupun aku ketakutan waktu cuaca buruk. Turun naik flight tu macam naik roller coster! huhuhu

aku suka sebab penumpang duduk 2 orang je.. ruang besar... selesa la...drp AA duduk 3 orang, kalau dapat duduk dgn C*** tak mandi, mmg pitammm!! busuk! bau mulut pun busuk! sorry la ye..realiti, dh pernah kena. Dlm flight lagi dah migrain. Kena duduk tepi tingkap, sibuk la si busuk tu mengendeng nak tengok luar...benci!! Turun flight rasa nk muntah!



sampai je terus gi makan kat Kopitiam Kita, KB.. aku laporrrr

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..