8 Julai 2009

Rich Choclate Cake




Amacam...nampak best tak? Nampak je la kan....kalau rasa lagi la best!

Pagi tadi baru buat...aura buat kek dah mari.......kek coklat ni lebih lembut dari kek biasa yg saya buat bakar oven....sama moist like kek yg kukus tu.....

Happy viewing...


Feluk Shiom..

post signature



Tiada apa yang dipinta, hanya secebis komen ikhlas saja.



6 ulasan:

  1. emm nampak lazat... terasa coklat di tekak hehe

    BalasPadam
  2. ok tau rasa dia.....kurangkan gula je..ikut resepi dlm blog mamafami yg buatkan kek harijadi anak kak hanieliza tu...

    BalasPadam
  3. terliur nya tengok... gulppp...

    BalasPadam
  4. mama-syira...ada lagi tau kek ni...hehe mcm tak berapa laku pulak...kekenyangan kut budak2 dlm rumah ni...hehe

    BalasPadam
  5. kalau la hubby aida nampak kek akak ni, pasti terliur dia. dia peminat no 1 coklat!

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..