20 Julai 2009

Biskut Semperit Susu


Fuh...lama juga saya x buat biskut kan.... tekak rasa mcm nak makan je..... teringat nk buat biskut dh lama..haha cuma kederat je tak ada...atau lebih glamournya malas la tu...

Kejap tadi buat la biskut ni...sedap!!! baru siap bakar satu tray dah habis anak-anak i makan (izzaty & zulaika + mak dia sekali la...). dapat 1 bekas besar tupperware..ok la boleh tahan sampai esok.... boleh Aleeya bawa gi sekolah.

Biskut diberi gelaran Biskut Semperit Susu resepi manthop dari Chef Norzailina Nordin. Beliau ni kalau bulan Ramadhan tahun lepas ada jadi chef masakan TV1 rancangan selepas Subuh tu....


Feluk Shiom..

post signature



Tiada apa yang dipinta, hanya secebis komen ikhlas saja.



2 ulasan:

  1. zan, pos aar sekut sikit..
    leh wat makan ngan teh o suam...
    hehehehe

    BalasPadam
  2. haha tu la..elok sampai kat hang dah berderai..bila nak mai kelantan?

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..