Pages

16 Mac 2010

Orange Poppy Seed Muffin


Ini ler roper muffin aku buat last week. Dapat dlm 20 biji gitu. Macam biasa, aku cuba beli ready mix flour lah... seb baik sedap... padan ler regenyer pun ble tahan gak tuh.... beli di kedai bakery yg baru bukak dekat2 ngan rumah aku...walala rasanya, sangat sedap dan gebuss...cuma ada lebih manis sket..... so far so good la, 2 hari habis licin.

*resepi tak de...aku beli tepung segera siap packing kat bakery shop. :)



Feluk Shiom..

Sila tinggalkan jejak tapak sulaiman sebelum melangkah pergi...



Jika anda senggugut,keputihan teruk,discaj berbau..saya jual Tuala Wanita Herba Avail yg boleh rawat masalah ini 100% dan mampu mencegah kanser.Info lanjut klik baner pad sebelah kanan.-jm5@fizanstore.com (e-mail)




post signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..