12 Jun 2010

Suping @ Lumut


Syida membawa kami membeli belah di sini... tak jauh ler dari hotel penginapan. Pagi tu pengunjung pun tak ramai lagi.. kami je yang menyerbu ke sini...so agak selesa gak lah. Produk makanan laut di sini agak murah juga... RM10 3 peket *bergantung jenis. Silap ler beli sikit.... tak sampai pun RM50... sedap le pulak!!

Beli bilis, beli belacan..ermm silap tak beli banyak..haha semua kesilapan belaka.... agak2 sedap belacan tu kan, kirim kat Syidah je la kan.... boleh dia jadi tokei belacan pulak lepas ni... tak sempat nak jalan mana dah, si Syidah pun ada kerja mesti kena balik kampung di Bota... maka, itulah pertemuan terakhir yang pasti akan bertemu kembali Insya-Allah.



Model ikan bilis...



Pilih! pilih! bilis macam-macam jenis..macam-macam harga..yang pasti FRESH dan BERSIH je keadaannya...




Coretan,

Fizan Wan Pani

post signature

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..