Pages

15 Julai 2010

Kota Bharu, Kelantan


Lately sibuk la sikit... sibuk ke???
Hari ni dah ada sale dari prospek aku di Machang...Terima kasih Nim.. :) Best juga dapat key in sale kawan-kawan ni... tiba-tiba habis pulak ZSI-008 aku.... nk top up alamak, dah habis opis hour. Harap esok pagi orang HQ dah masukkan top up aku.... on d dot com my aku bayar petang tadi...

Bergegas ke pejabat pos bila teringat esok Jumaat. Customer fizanwanpani.com mahukan barangnya cepat...biasa la kan, siapa tak nak cepat.... Pergi KB, tinggalkan budak2 tu di rumah. Izzaty & Zulaika dah tidur, malas nak kejutkan.... ada Aleeya tengok tv... pergi kejap je nk pos barang....



As usual... jam hampir ke angka 5... beginilah keadaannya.. kalau tak ada 'jari superman' ni... jangan harap kereta dapat jalan... sesak sana sini mengalahkan Kuala Lumpur....



Tesco disamping pembinaan jambatan baru Sungai Kelantan... bila nak siap ye??



Sungai Kelantan.. tepi kawasan rumah aku je.... tp kenapa selalu tak ada air ye?? kenapa tekanan air rendah ye??

Warnanya teh beng. Itu disebabkan hujan turun di kawasan lain..... Kalau atas flight lagi clear.....air coklat itu menghala ke laut.... huhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..