Pages

26 Julai 2010

SUDAH TUKAR NOMBOR TELIPON

Dengan sukahati, pagi tadi aku pergi ke Kota Bharu. Erm, dalam bulan ni 2x menjengukkan diri ke center Celcom. Tujuannya = mahu menukar nombor telepon.

Hoyeh!! nombor 013-3477376 ini dah 10 tahun lebih pakai... pakai sejak zaman anak darez... sampai dah jadi mak darez... silap besau bila gambar jadi testimoni, nomot tersebut tepampang sama... sejak itu setiap saat akan dapat panggilan lucah.... sms lucah...gambar lucah... mula-mula jarang-jarang dapat...tapi menjadi melampau lampau sejak bulan Julai ni. Hilang dah tahap kesabaran aku bila biznes aku dah merudum... aku tak sure panggilan apa tu? mahu beli barang atau mahu jual minyak?? yang pasti, dalam 10 panggilan, semua panggilan lucah di susuli SMS lucah. dalam hati habis segala ayat keji maki hamun ada.... anak sapa la tak sekolah tu?

100 insan pertama udah aku SMS..yg lain-lain pandai-pandai le deme cari ye...

hokey, buat sekian kalinya... aku loudspeaker nada dering... haha selama ni aku silent mode...tak pun offline mode terus...

Aman dan tenang betul hidup hari ini... harapnya berterusan la.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..