27 Julai 2010

Thailand


Aktiviti ni dah lama... dalam bulan 3 tempohari. Adik aku datang ke Kelantan bersama wifenya... macam biasa, sesiapa kawan-kawan sedara mara yang dtg, memang kami entertain baeekkk punya... haha

Salah satunya, kitorang akan singgah la sekejap ke Thailand. Cewahh..idak ler sampai ke Bangkok...sekadar pekan kecil di tepian Sungai GOlok ya kawan-kawan... saja menyebokkan diri melihat pasar pagi orang sana.... tak ada apa menarik pun.... suasana sama je seperti pasar pagi tempat lain... cuma kut la ada barang baeek untuk di sambar....

Cuma waktu kami pergi ni dah tengahari... orang pun dah balik..kedai pun banyak dah tutup... tinggal saki baki je....

Pergi seberang naik perahu tu je... bayar .50sen sorang... kalau nak berenang pun boleh... tak la dalam mana pun....




Adik ipar aku gi pilih henbeg imi... kih2x.... semangat betul!!




Lepas tu terus merempit ke Rantau Panjang... lepas penat berjalan-jalan, singgah kejap di Pasir Mas.. Makan ini Laksam walahai memang sedap sangat.... ada telur puyuh dan serunding lagi....


Bila la lagi adik nak singgah Kelantan ni... he he next time naik flight je la.... senang je dan kejap je...

2 ulasan:

  1. Rangga Chenta Anda28 Julai 2010 9:35 PG

    tula..sumpah xnek keta drive sendiri dh..penat ar.....

    BalasPadam
  2. tu ler...naik flight air asia baru bape.. pegi balik dah sama mcm duit minyak kereta..hampa 2 org baru..baby nanti free je sampai umo 2thn kut..jom la mai lagi...

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..