16 September 2010

Aidilfitri 2010 di Sungkai,Perak

Raya tahun 2010 giliran di Perak dulu. Tema kami PURPLE. Perak ni, rumah mak abah aku di Sungkai.




Tok Ayah & Opah melayan cucu-cucunya...


Bersalam salaman memohon maaf dari mak dan abah..serta adik beradik..juga kepada suami yang disayangi....


barisan anak-anak dara ku....




hoho Pak Jang yang kayooo..bonus banyak tu.... :)



Opah dan Tok Ayah bersama cucu-cucu yang ada... lagi 2 orang balik Kuala Kangsar kejap, lagi sorang di Penang.. sorang lagi coming soon waktu ni dah nak keluar dari perut mama dia (ada kat Spetal...)


Family adik aku...


Beraya di Sungkai selama 3 hari.. Raya ke-3 berangkat lah kami ke Pahang pulak..rumah keluarga en. Daddy ;)

2 ulasan:

  1. salam,
    bila tengok muka ayah barulah tau anak sapa...

    BalasPadam
  2. @Blues Riders W'salam cikgu.. hehe cikgu kenal abah saya? Adik bongsu masih bersekolah di sksb...cikgu Ct Fatimah/cikgu Hamran kenal sangat tu..tuisyen di rumah mereka..

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..