2 Oktober 2010

GO AWAY!


Kelmarin tak update pulak belog. Buat apa ntah... tak tahu....Semalam Jumaat, Kelantan cuti.... pagi macam biasa masak..budak-budak ada kelas piano... petang sempat la megholoh kejap...

oh Khamis hari tu kami ke taman tg anis lagi la!... kali ni budak-budak nak mandi pulak... Boleh la pulak si Zulaika tertinggal seluar salin dia.... balik tu pakai towel je... pastu buat apa ntah... lupa ingatan kejap...

Aku dah siapkan benda kat atas tu dah lama...sungguh bersemangat.. sebenarnya banyak lagi benda aku dah siapkan... beanie, cardigan, headband... terbaru tengah bersemangat siapkan sweater Rayyan anak sedara baru.. anak si Rangga adik aku. Dah nak habis pantang tu..kejap je rasanya macam baru je balik Raya tempohari...pejam celik je kan... belum pernah jumpa lagi sikecik ni.. Raya hr tu tak sempat jumpa..

Oh cerita sensasi sedang melanda tuttttttt.............. itu lah kan...orang riak mendabik dada..kejap aje dapat balasan...doa2 orang teraniaya, orang difitnah, orang di laga-lagakan....semoga kau insaf dan bertaubatlah.

2 ulasan:

  1. Salam Fizan,

    Cantiknya kombinasi warna.. projek apa ni ya Fizan? Really, the colours sangat menawan!

    BalasPadam
  2. @ayzagursoydear ayza... ada.nanti sy tunjuk full version pula ya... Terima kasih :) anda selalu support semangat saya! :)

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..