16 Februari 2011

Berjemaah ke Saloon Rambut memotong & mencuci rambut


Petang tadi kami beramai-ramai ke saloon rambut tak jauh dari rumah. jalan kaki je... Kedai ni best..semua worker adalah perempuan.. dorang cuci rambut pun puas hati sangat.... yang penting masa cuci tu LAMA & siap URUT2 atas kepala & belakang badan utk lancarkan perjalanan darah... aiyak, setiap kali cuci rambut mesti mahu TIDO.. merah2 mata tahan ngantuk. Kalau datang siap sedia mengantuk, terhangguk-hangguk nak lena...

Izzaty tak potong rambut ataupun gunting. Rambut dia pun dah panjang... esok je la aku potong sendiri.. dia kan pemaluuuuuuuu



Rambut Aleeya yang mengurai suda.... dulu masa kecik, rambut pun tak de..dah beso ni lebat tebal la pulak. Nk sikat pun payah. Asik sangkut je.... akibat kelambatan aku nak inform akak gunting rambut ni...depa dah potong lurus la pulak.. ingat nk buat layer je.... kasi nipis...ermm len kali je la kut.



Potong rambut Zulaika juga..sudah jadi amoi Korean...


Pakej kami:
Umi - cuci saje
Zulaika - gunting & cuci
Aleeya - gunting & cuci

Len kali datang lagi..cuci sinis best!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..