Pages

24 Mac 2011

Bakasikal Kecik Warna Merah


En. suami membeli basikal lagi.. hari tu dah beli 1 buah basikal + 3 buah skooter tolak ngan kaki tu.. kali ni sebuah beskal dgn beskal kecik roda tiga utk izzaty... heh! layankan je le..


macik kenit suke sangat!! padan dgn dia yg kecik tu..


macik ketaq2 lagi nk kayuh...


macik tengah usik beskal kakak dia dulu...


*aku dulu 5 tahun dah boleh naik beskal tanpa roda 3. erm dulu mana ada roda 3...terus2 roda dua.. tu pun pinjam beskal jiran depan.. kami mana mampu nk beli beskal..beli satu kena share 5 beradik. jadinye kang berebut maka abah aku tak beli.. mula belajar guna beskal besar tu, aku kayuh sebelah je..dah pandai sket kayuh la pelan2.. jatuh berdarah kaki tangan mulut tu biasa le.. dulu sanggup berbasikal pergi sekolah agama yang turun naik bukit. pada aku kalau jalan kaki lagi senang... kejap je, basikal BMX yg abah aku beli patah handle dia..wakaka lawak sungguh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..