22 Mac 2011

Langsing bersama SUPER RX-LITE kesan 2x Ganda!


Ada produk baru pelansingan yang baru WWN rasmikan. Kali ni ada penambahan bahan supaya kita tahan lapar & lemak tepu dalam badan terus cair. Erm, aku nak cuba gak...kut dapat turun lagi 5kg..nangis beb!! haha

SUPER RX-LITE kesinambungan dari RX-LIte perisa koko. Ramai yang x dapat lagi berat badan ideal bila cuba RX-Lite koko ni. So, setelah kajian dan dan penyelidikan di buat, dorang dapat bahan baru dengan adanya tambah 2 lagi bahan ni..

Apa kesannya, aku tak tahu lagi...sebab belum cuba... dah cuba esok kalau ada perubahan, aku kepoci le ye... harga?? erm ada tambah gak ler... cuma SUPER ni sehari sekali je ambil...

nak info lanjut kat SINI: SUPER RX-LITE - produk pelangsingan bakal meletup tahun 2011

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..