22 April 2011

Nasi Goreng Cina




Esok sabtu
jam 9 lagi dah sibuk. anak aku ada kelas sampai le jam 1 t/hari
nota: sila cari beras. beras habis.. aku lupa nak beli di tesco ari tu.. juga telur cadang nak buat kuih.. apa da..kuih kemana..aku dah ke mana.. asik la layan drama korea.

nasi goreng cina ni tak berapa sedap. aku guna beras wangi. wangi la sangat kata akak peniaga di pasar wakaf bharu tu. murah RM18 utk 5kg. masa aku beli tu, dengan perasaan kagum dan bangga la sebab beras wangi murah. maklum la aku x penah tahu la harga beras pasaran. sekali laki aku gelak da.. ini apa punya cap beras. cap hayam kah? aroma memang wangi.. tapi kureng sedap serta banyak kanji. Info terbaru: beras ni dah habis pun :D

moral- sila beli beras jenama faizah taj mahal yang paling murah tu saja lah. itu paling sedap!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..