25 April 2011

paling comel! ~ my car key chain PINGU!



Seriyes.. sangat puas hati!! Cover kunci kereta aku. Asik tertekan je punat2 yang ada kat badan kunci kalau pegang byk barang ke.. waktu kerobek dalam henbeg ke.

Waktu aku siapkan Cover Kunci Kereta aku nih.. anak aku si Izzaty dah tersengeh sengeh pegang. Dia ingat dia punye. Memang aku cakap nak buatkan dia patung comel.. tapi bila idea datang nak buat cover kunci kereta, aku siapkan la dulu untuk aku.. terus dia menangis nangis nak. Malam ni aku buat kan ler untuk dia patung comel Pingu.

Pingu ni memang kegemaran dia dari kecik lagi... woot! woot!

dah somel la kunci kereta den berbaju..................... suka! suka!

2 ulasan:

  1. dasat la hang ijan...ni la pemikiran diluar kotak

    BalasPadam
  2. comelnyerrrrr...nak satu!


    saLam kenaLan...dr segmen Ben! huhu.. nice blog!(^_^)

    sudi2 lah lawat kiter plak ye



    http://themrizzo.blogspot.com

    BalasPadam

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..