5 Julai 2011

Bukan Senang Nak Jadi Fotograper


Buat masa ni cukup la apa yang ada gadget aku. Nak menambah aksesori, ermmm baik aku buat modal niaga..haha ada untung lain kali tambah lagi.

Bukan senang nak mengambil gambar. Dulu, pakai belasah je..janji terang. Banyak yang kena belajar..komposisi, cahaya, subjek macam-macam lagi lah. Tangan gigil pun tak boleh. Make sure sebelum pergi shoot, makan la secukupnya.. nanti parkinson pulak.

Di Kelantan ni banyak group photog. Tapi, tak ramai perempuan. Majoriti yang aktif dlm group adalah lelaki. Coz dorang rajin keluar pun petang/senja atau subuh/pagi. Waktu macam ni adalah paling cantik, paling sesuai kalau nak ambil gambar. Fanomena sangat cantik tahu??! Orang perempuan?? agak tidak sesuai la outing time gini.. time inilah nak bagi makan anak laki..time ini la nak siapkan anak sekolah..siapkan kerja rumah ye dak...ermmmm

Entah bila dapat joint outing ni... teringin lah!! Selalu ambil gambar anak-anak je la..hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..