Pages

6 Julai 2011

Rindu Nazira-Story


Tempat jatuh lagikan di kenang.. ini pula tempat berjimba ~ nazira-story bermula tahun 2008. Rindu lah kamu kamu semua!!

Setahun di fizan & famili.. terasa sayang dengan follower di sini. Dulu, disebabkan website fizanstore di 'hack' maka, semua orang tidak boleh masuk blog ini kerana terdapat virus trojan berpunca dari website fizanstore. Di blog ini saya ada letak banyak link dari fizanstore maka sebab itulah blog ini juga tidak dapat di layari.

Saya baru import data dari fizan & famili. Maka semua entry selama 1 tahun di sana telah pun ada di dalam blog ini. Alhamdulillah....

Rasa bersemangat untuk berblog semula.. tapi kekangan masa semakin terasa. Dulu anak-anak kecil, senang nak online..sekarang sangat sibuk. Masing-masing dah bersekolah, sebagai ibu banyak yang perlu di lakukan. Hantar ambil sekolah saja sudah dari pagi - petang.. Malam tido cepat nak bangun cepat. ermmm...

Alhamdulillah tahun 2011 website saya Fizanwanpani.com juga dulu di kenali sebagai fizanstore.com telah berusia 6 tahun!.





Coretan,Fizan Wan Pani

post signatureLink

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..