Pages

31 Julai 2011

Kelas Fotografi Bersama Hisham D Pesona




Pagi ni seperti yang telah dimetrai dengan Hisham, aku joint kelas fotografi dengan dia. Kelas paling murah di KB!! Tak ramai pun tahu.. Dia buat mengejut je.. So, tak ramai yang joint pun.. Yang tahu-tahu je..

Pagi lepas hantar Aleeya dgn Zulaika, kami makan dulu... Roti canai.




Hisham. Kelas dia boleh aku kata paling best. teknik dan petua dia bagi detail. Jadi memang dia tak kedekut la sangat. Macam kelas lain aku penah joint, byk cerita ttg pengalaman je.. Org biasa nk tahu teknik je.. Heheh ok lah, aku puas hati. Berbaloi sangat la keluarkan duit walaupun murah je pun..













Lunch break, makan dengan family aku di KB MALL, di Noodle Station, tingkat 2. alah.. Kelas aku pun dibangunan sebelah KB Mall pun.. Lepas budak2 abis kelas, husband aku bawa dorang sini makan dgn aku.. So aku pun boleh la makan sama dgn family aku.. Wei! Makan sorang-sorang sangat menyedihkan tau.....

Habis kelas jam 6.00pm.. Saje nak info.. Aku seorang saje girl dlm kelas tadik.. Mingrain pale otak.. Hahaha





- Posted using BlogPress from my iPhone

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

komen berhemah dari anda amat di hargai... terima kasih..